Bestellen


Transparant bestelproces

De Huisdiersuper.nl probeert het bestelproces zo transparant mogelijk te houden voor onze klanten. Bij ons vindt u dus geen onaangename verassingen aan het einde van uw bestelling waardoor de prijs hoger is dan weergegeven.

Alle prijzen die wij op de website publiceren zijn zoals ze zijn. Om een goede service te garanderen vragen wij een kleine bijdrage in onze verzendkosten bij bestellingen tot de €49. Deze houden wij voor u zo laag mogelijk!

Bestelproces van De Huisdiersuper.nl:

Wij streven ernaar het bestellen van een artikel in onze webwinkel zo eenvoudig mogelijk te houden. In slechts enkele korte stappen heeft u het hele bestelproces afgerond. Hieronder treft u een korte uitleg van iedere stap.

Bestellen:
Klik bij het artikel van uw keuze op de knop met het "winkelwagentje". U komt nu terecht in de winkelwagen.
U heeft nu de volgende keuzes:
  • U rekent direct het geselecteerde product af door op "Naar de kassa" te klikken
  • U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "Doorgaan met winkelen". Kies vervolgens de categorie waar u verder wilt winkelen.
  • U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. Klik daarna op de knop met het vinkje en u zult zien dan de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kunt u gewoon afrekenen.

Betaaloverzicht:
Om uw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij enkele gegevens nodig. Hoewel het bestelproces zo eenvoudig mogelijk is gehouden lichten wij hieronder de 3 stappen in het kort toe.

Stap 1- Jouw adres
Hier kunt u uw gegevens invullen.
Bent u een bestaande klant? Dan kunt u klikken op "Bent u al klant? Klik hier om u aan te melden".
Bent u nog geen klant? Dan dient u hier uw gegevens in te voeren. Als u als nieuwe klant de gegevens heeft ingevuld dan kunt u er zelf voor kiezen om wel of geen klantaccount aan te maken. Een voordeel van een klantaccount is wel dat u altijd een duidelijke historie kunt inzien en eventuele latere bestellingen gemakkelijker kunt plaatsen.
Als het afleveradres afwijkt van het factuuradres kunt u dit aanvinken. Er komt dan automatisch een ruimte waar u dit adres kunt invullen.
Hierna klikt u op de groene button "Verder".

Stap 2- Betaling en verzending
In dit overzicht ziet u uw gegevens nog terug en kunt u altijd nog een extra controle doen. Klopt het niet? Dan kunt u dit altijd nog wijzigen door op de button "Standaard wijzigen" te kiezen.
U ziet hier ook de betaalwijze staan. Deze staat standaard ingevuld op "Ideal". Dit omdat dit de meest voorkomende betaalmethode is. Uiteraard kunt u ook voor een andere betaalwijze kiezen door op de button "Betaalwijze wijzigen" te klikken. Hier vindt u alle betaalmogelijkheden
De verzendwijze staat automatisch ingevuld op "Laten bezorgen". Wilt u uw bestelling liever afhalen in onze winkel in Nieuwkuijk dan kunt u klikken op de button "Verzendwijze wijzigen".
Vervolgens ziet u onderaan een samenvatting staan van uw bestelling. Is dit allemaal correct? Dan kunt u de "Algemene Voorwaarden" lezen en aanvinken. Vervolgens klikt u op de groene button "Naar betalen".

Stap 3- Afrekenen en afronden
U wordt vanaf hier doorgeleid naar de betaalmethode waar u zelf voor gekozen heeft. U kunt uw bestelling hier afronden. Na het afronden ontvangt u van ons altijd nog een orderbevestiging. Uiteraard zullen wij uw bestelling zsm verwerken en verzenden.