Bestellen

 

Transparant bestelproces

De Huisdiersuper.nl probeert het bestelproces zo transparant mogelijk te houden voor onze klanten. Bij ons vind je dus geen onaangename verassingen aan het einde van jouw bestelling waardoor de prijs hoger is dan weergegeven.

Alle prijzen die wij op de website publiceren zijn zoals ze zijn. Om een goede service te garanderen vragen wij een kleine bijdrage in onze verzendkosten bij bestellingen tot de €49. Deze houden wij voor jou zo laag mogelijk!

Bestelproces van De Huisdiersuper.nl:

Wij streven ernaar het bestellen van een artikel in onze webwinkel zo eenvoudig mogelijk te houden. In slechts enkele korte stappen heb je het hele bestelproces afgerond. Hieronder tref je een korte uitleg van iedere stap.


Bestellen:
Klik bij het artikel van jouw keuze op de knop met het "winkelwagentje". Je komt nu terecht in de winkelwagen.
Je hebt nu de volgende keuzes:
  • Je rekent direct het geselecteerde product af door op "Naar de kassa" te klikken
  • Je wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie "Doorgaan met winkelen". Kies vervolgens de categorie waar je verder wilt winkelen.
  • Je wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. Klik daarna op de knop met het vinkje en je zult zien dan de korting gelijk verwerkt wordt. Hierna kan je gewoon afrekenen.
 
Betaaloverzicht:
Om jouw bestelling goed te kunnen verwerken hebben wij enkele gegevens nodig. Hoewel het bestelproces zo eenvoudig mogelijk is gehouden lichten wij hieronder de 3 stappen in het kort toe.

Stap 1- Jouw adres
Hier kan je jouw gegevens invullen.
Ben je een bestaande klant? Dan kan je klikken op "Bent u al klant? Klik hier om je aan te melden".
Ben je nog geen klant? Dan dien je hier jouw gegevens in te voeren. Als je als nieuwe klant de gegevens hebt ingevuld dan kan je er zelf voor kiezen om wel of geen klantaccount aan te maken. Een voordeel van een klantaccount is wel dat je altijd een duidelijke historie kunt inzien en eventuele latere bestellingen gemakkelijker kunt plaatsen.
Als het afleveradres afwijkt van het factuuradres kan je dit aanvinken. Er komt dan automatisch een ruimte waar je dit adres kunt invullen.
Hierna klik je op de groene button "Verder".

Stap 2- Betaling en verzending
In dit overzicht zie je jouw gegevens nog terug en kan je altijd nog een extra controle doen. Klopt het niet? Dan kan je dit altijd nog wijzigen door op de button "Standaard wijzigen" te kiezen.
Je ziet hier ook de betaalwijze staan. Deze staat standaard ingevuld op "Ideal". Dit omdat dit de meest voorkomende betaalmethode is. Uiteraard kan je ook voor een andere betaalwijze kiezen door op de button "Betaalwijze wijzigen" te klikken. Hier vind je alle betaalmogelijkheden
De verzendwijze staat automatisch ingevuld op "Laten bezorgen". Wil je jouw bestelling liever afhalen in onze winkel in Nieuwkuijk dan kan je klikken op de button "Verzendwijze wijzigen".
Vervolgens zie je onderaan een samenvatting staan van jouw bestelling. Is dit allemaal correct? Dan kan je de "Algemene Voorwaarden" lezen en aanvinken. Vervolgens klik je op de groene button "Naar betalen".

Stap 3- Afrekenen en afronden
Je wordt vanaf hier doorgeleid naar de betaalmethode waar je zelf voor gekozen heeft. Je kunt jouw bestelling hier afronden. Na het afronden ontvang je van ons altijd nog een orderbevestiging. Uiteraard zullen wij jouw bestelling zsm verwerken en verzenden.