Veelgestelde vragen - De Huisdiersuper Veelgestelde vragen - De Huisdiersuper
Hoe plaats ik een bestelling?

Klik bij het artikel van jouw keuze op "het winkelwagentje". Het product komt nu terecht in de winkelwagen. Je hebt nu de volgende keuzes:

  • Je rekent direct het geselecteerde product af door op "Naar de kassa" te klikken
  • Je wil graag verder winkelen. Kies dan de optie linksboven "Doorgaan met winkelen"
  • Je wil alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. Klik daarna op het rechter vinkje en je zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dit is zeker mogelijk. Wij ontvangen je graag in onze winkel en afhaalcentrum in Nieuwkuijk. Mocht je specifiek voor een bepaald artikel langskomen dan adviseren wij je om even vooraf contact met ons op te nemen. Zo voorkomen we een teleurstelling. Kijk hier voor onze openingstijden.

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun bij het invoeren van jouw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres, wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar jouw factuuradres worden verstuurd. Alleen bij de betaalkeuze "Billink" is het helaas niet mogelijk een ander afleveradres op te geven.

Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging. Indien je de order direct betaalt, ontvang je ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Wanneer je een bestelling die reeds is afgerond wilt annuleren of wijzigen kun je contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij zullen je hier verder mee helpen.

Kan ik een artikel bestellen wat niet meer in jullie webwinkel staat?

Wanneer je iets wil bestellen wat niet meer in onze webwinkel staat vermeld, adviseren wij je contact op te nemen met onze afdeling klantenservice. Zij kunnen je direct vertellen of het artikel tijdelijk niet leverbaar is of wellicht uit het assortiment is.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Voor alle informatie betreft betalen verwijzen wij je graag door naar 'veilig betalen'.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden z.s.m. verwerkt. Kies je echter voor 'Vooraf overmaken per bank' dan wordt je order verwerkt op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Deze manier van betalen kan dus zorgen voor vertraging.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor alle informatie betreft de bezorgkosten verwijzen wij je graag door naar 'Verzenden'.

Als mijn bestelling €48,99 is wordt hij dan toch gratis geleverd?

Helaas is dat niet mogelijk in ons geautomatiseerde bestelsysteem. Wat wij je adviseren is om een klein speeltje of snackje van 1 of 2 euro mee te bestellen. je valt dan automatisch in de categorie "gratis verzenden".

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij doen er alles aan om jouw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Normaal gesproken wordt je bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen bij je afgeleverd. Wanneer dit afwijkt zal er contact worden opgenomen door onze afdeling klantenservice.

Wat gebeurt er wanneer ik producten bestel met verschillende levertijden?

Onze afdeling klantenservice zal contact met je opnemen om de gedeeltelijke of volledige uitlevering met jou te bespreken.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen gebeuren via transportdienst DPD, Transmission of Offsize Parcel. Zij bezorgen jouw bestelling overdag op het door jouw gewenste adres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan brengt de DPD het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Uiteraard ontvang je hier dan netjes een melding van. Je hebt dan een week de tijd het pakket daar af te halen. Vindt de bezorging plaats door Transmission of Offsize Parcel dan zullen zij een nieuwe bezorgafspraak met je maken.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Wij zijn afhankelijk van de chauffeursroute van onze transportdienst of postbode.

Waar kan ik mijn vragen stellen?

De Huisdiersuper.nl heeft een Nederlandstalige klantenservice, voor een snelle en duidelijke communicatie, met door ons opgeleide mensen met een ruime kennis van dierenbenodigdheden en het welzijn van de dieren.

Al je vragen kun je zowel in onze winkel en showroom, telefonisch of schriftelijk via de e-mail aan ons stellen. Mocht één van onze medewerkers je niet direct een kundig antwoord kunnen geven zullen wij dit noteren en je zo spoedig mogelijk op een juiste en volledige manier informeren. Wij zijn je graag en goed van dienst!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor alle informatie betreft het retourneren verwijzen wij je graag door naar "retourneren".

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?

Je hebt het recht jouw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na 14 werkdagen.

Regelen jullie het retour sturen?

Voor alle vragen betreft het retourneren verwijzen wij je graag door naar "retourneren".

Zijn er kosten aan het retour sturen verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zogenaamde retourneerkosten) voor jouw eigen rekening.

Naar welk adres moet ik de goederen terug sturen?

Je kunt jouw retourzending versturen naar onderstaand adres met een bijgevoegd schrijven of het retourformulier.

Het retour adres:
De Huisdiersuper.nl
Middelweg 32
5253CA Nieuwkuijk (Noord-Brabant)

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer je een product retour stuurt ontvang je een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt jouw geld teruggestort of ontvang je een nieuw product. Om jouw retour zo snel mogelijk te verwerken, is het noodzakelijk dat je de aangegeven procedure volgt.

Privacy beleid algemeen

De Huisdiersuper B.V. respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die jij ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken jouw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met jouw toestemming. De Huisdiersuper B.V. zal jouw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van jouw bestelling.

Hoe wordt er met mijn NAW gegevens omgegaan?

De Huisdiersuper B.V. gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als je een bestelling plaatst, hebben we jouw naam, e-mailadres en afleveradres nodig om jouw bestelling uit te voeren. Met jouw toestemming gebruiken wij jouw gegevens om je te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als je hier niet langer prijs op stelt, kun je ons dat laten weten door een e-mail te sturen.

Lees hier het volledige document over ons Private Policy

Verzendkosten

Wij bezorgen de bestellingen aan huis in Nederland en België (met uitzondering van de Waddeneilanden).

De bestellingen worden op werkdagen geleverd op een door jou gewenst adres. De meeste producten kunnen wij binnen 5 werkdagen leveren. Wanneer wij niet binnen 5 werkdagen kunnen leveren, ontvang je van ons telefonisch of via e-mail een bericht over de verwachte leveringstijd. 

Verzendkosten voor bezorging in Nederland 

Afhalen in onze winkel of showroom
Kom je bij onze winkel, showroom of afhaalcentrum de goederen zelf ophalen dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bestellingen tot €49
Heb je een bestelling in onze webwinkel waarvan het orderbedrag lager is dan €49 dan betaal je slechts €4,95 verzendkosten.

Bestellingen hoger dan €49
Heb je een bestelling in onze webwinkel waarvan het orderbedrag hoger is dan €29, dan worden de goederen GRATIS bezorgd in heel Nederland en België.

Verzendkosten voor bezorging naar België 

Afhalen in onze winkel of showroom
Kom je bij onze winkel, showroom of afhaalcentrum de goederen zelf ophalen dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.

Bezorging in België
Voor bestellingen naar België worden slechts €4,95 verzendkosten berekend.

Waarom kopen bij Huisdiersuper.nl?

Wij hebben een ruim assortiment dierenbenodigdheden welke met de allergrootste zorg en aandacht is samengesteld. Diervriendelijkheid en een betaalbare prijs van de artikelen zijn voor ons dan ook een zeer belangrijk uitgangspunt. Zo houden wij kwaliteit voor iedereen betaalbaar.

Met enige trots kunnen wij dan ook zeggen dat wij vele jaren de beste prijs en kwaliteitsverhouding kunnen bieden!

10 redenen om bij De Huisdiersuper.nl te kopen
01 - Wij bieden de scherpste prijzen aan voor onze artikelen.
02 - De merken die wij leveren zijn van gerenommeerde A fabrikanten
03 - Overzichtelijk website zonder extra bijkomende kosten
04 - Ruim en wisselend aanbod van dierenartikelen
05 - Snelle levertijden
06 - Lage verzendkosten. Vanaf €49 euro GRATIS verzending
07 - Snel en veilig IDeal online telebankieren via jouw eigen bank
08 - Betalingsmogelijkheden via Bancontact of Mr. Cash
09 - Nederlandstalige klantenservice
10 - Makkelijk te bereiken via telefoon, email, internet en live chat

Heb je verder nog vragen, neem dan geheel vrijblijvend contact op met onze afdeling klantenservice. Al onze medewerkers staan graag voor je klaar!

De Huisdiersuper.NL
Middelweg 32
5253CA Nieuwkuijk (Noord-Brabant)
Telefoonnummer: 073-8795409
E-mail: contact