Hoe plaats ik een bestelling?

Klik bij het artikel van uw keuze op "het winkelwagentje". Het product komt nu terecht in de winkelwagen. U heeft nu de volgende keuzes:

  • U rekent direct het geselecteerde product af door op "Naar de kassa" te klikken
  • U wilt graag verder winkelen. Kies dan de optie linksboven "Doorgaan met winkelen"
  • U wilt alvorens af te rekenen een promotiecode gebruiken. Vul deze in, in het daarvoor bestemde vakje. Klik daarna op het rechter vinkje en u zult zien dat de korting gelijk verwerkt wordt.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Ja dit is zeker mogelijk. Wij ontvangen u graag in onze winkel en afhaalcentrum in Nieuwkuijk. Mocht u voor een bepaald artikel langskomen dan adviseren wij u om even vooraf contact met ons op te nemen. Zo voorkomt u een teleurstelling. Kijk hier voor onze openingstijden.

Kan ik mijn bestelling ook laten afleveren op een ander adres?

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt bij het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres, wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw factuuradres worden verstuurd. Alleen bij de betaalkeuze "Billink" is het helaas niet mogelijk een ander afleveradres op te geven.

Ontvang ik een bericht wanneer ik mijn bestelling heb geplaatst?

U ontvangt direct na het afronden van de bestelling een orderbevestiging. Indien u de order direct betaald, ontvangt u ook direct de factuur.

Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?

Wanneer u een bestelling die reeds is afgerond wilt annuleren of wijzigen kunt u contact opnemen met onze afdeling klantenservice. Zij zullen u hier verder mee helpen.

Kan ik een artikel bestellen wat niet meer in jullie webwinkel staat?

Wanneer u iets wilt bestellen wat niet meer in onze webwinkel staat vermeld adviseren wij u contact op te nemen met onze afdeling klantenservice. Zij kunnen u direct vertellen of het artikel tijdelijk niet leverbaar is of wellicht uit het assortiment is.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Voor alle informatie betreft betalen verwijzen wij u graag door naar onderstaande naar 'veilig betalen'.

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Alle bestellingen worden zsm verwerkt. Kiest u echter voor 'Vooraf overmaken per bank' dan wordt uw order verwerkt op het moment dat wij de betaling hebben ontvangen. Deze manier van betalen kan dus zorgen voor vertraging.

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Voor alle informatie betreft de bezorgkosten verwijzen wij u graag door naar 'Verzenden'.

Als mijn bestelling €48,99 is wordt hij dan toch gratis geleverd?

Helaas is dat niet mogelijk in ons geautomatiseerde bestelsysteem. Wat wij u adviseren is om een klein speeltje of snackje van 1 of 2 euro mee te bestellen. U valt dan automatisch in de categorie "gratis verzenden".

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wij doen er alles aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk af te leveren. Normaal gesproken wordt uw bestelling binnen 1 tot 3 werkdagen bij u afgeleverd. Wanneer dit afwijkt zal er contact worden opgenomen door onze afdeling klantenservice.

Wat gebeurt er wanneer ik producten bestel met verschillende levertijden?

Onze afdeling klantenservice zal contact met u opnemen om de gedeeltelijke of volledige uitlevering met u te bespreken.

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen gebeuren via transportdienst DPD, Transmission of Offsize Parcel. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door uw gewenste adres.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan brengt de DPD het pakket naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Uiteraard ontvangt u hier dan netjes een melding van. U heeft dan een week de tijd het pakket daar af te halen. Vindt de bezorging plaats door Transmission of Offsize Parcel dan zullen zij een nieuwe bezorgafspraak met u maken.

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. Wij zijn afhankelijk van de chauffeursroute van onze transportdienst of postbode.

Waar kan ik mijn vragen stellen?

De Huisdiersuper.nl heeft een Nederlandstalige klantenservice, voor een snelle en duidelijke communicatie, met door ons opgeleide mensen met een ruime kennis van dierenbenodigdheden en het welzijn van de dieren.

Al uw vragen kunt u zowel in onze winkel en showroom, telefonisch of schriftelijk via de email aan ons stellen. Mocht een van onze medewerkers u niet direct een kundig antwoordt kunnen geven zullen wij dit noteren en u zo spoedig mogelijk op een juiste en volledige manier informeren. Wij zijn u graag en goed van dienst!

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Voor alle informatie betreft het retourneren verwijzen wij u graag door naar "retourneren".

Mag ik mijn bestelling altijd retour sturen?

U heeft het recht uw bestelling binnen 30 dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt vervalt na 14 werkdagen.

Regelen jullie het retour sturen?

Voor alle vragen betreft het retourneren verwijzen wij u graag door naar "retourneren".

Zijn er kosten aan het retour sturen verbonden?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zogenaamde retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Naar welk adres moet ik de goederen terug sturen?

U kunt uw retourzending versturen naar onderstaand adres met een bijgevoegd schrijven of het retourformulier.

Het retour adres:
De Huisdiersuper.nl
Middelweg 32
5253CA Nieuwkuijk (Noord-Brabant)

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt ontvangt u een bevestiging wanneer deze ontvangen is en in behandeling genomen wordt. Binnen twee weken wordt uw geld teruggestort of ontvangt u een nieuw product. Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken, is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Privacy beleid algemeen

De Huisdiersuper B.V. respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. De Huisdiersuper B.V. zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Hoe wordt er met mijn NAW gegevens omgegaan?

De Huisdiersuper B.V. gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren: Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres en afleveradres nodig om uw bestelling uit te voeren. Met uw toestemming gebruiken wij uw gegevens om u te informeren over de ontwikkeling van de website en over speciale aanbiedingen en acties. Als u hier niet langer prijs op stelt, kunt u ons dat laten weten door een e-mail te sturen.

Lees hier het volledige document over ons Private Policy