Onze pluspunten

 

Al onze medewerkers hebben affiniteit met huisdieren. Bij het huisvesten van huisdieren komt er veel emotie om de hoek kijken. Wij vinden het erg belangrijk dat onze medewerkers dit begrijpen, zodat ze jou beter van dienst kunnen zijn.
Daarbij heeft iedere medewerker zijn of haar eigen specialisme gericht op een bepaalde diersoort of diersoorten. Dit zorgt er in de praktijk voor dat we voldoende kennis in huis hebben om nagenoeg alle vragen voor je te kunnen beantwoorden, altijd advies op maat kunnen geven en jou van de juiste informatie kunnen voorzien.


Heb je niet direct een product vraag, maar meer een algemene vraag over je huisdier? Ook dan staat onze klantenservice ook voor je klaar. Wij zijn per email 24/7 bereikbaar en streven er naar om altijd binnen 1 werkdag te reageren. Wil je liever telefonisch contact? Dan is dat uiteraard ook mogelijk tijdens onze openingstijden.


De producten die wij aanbieden op onze website zijn met zorg voor jou en je huisdier(en) geselecteerd en wij streven naar de beste prijs/kwaliteit verhouding. Zijn er producten die volgens jou ontbreken, dan kan je dit altijd aangeven. Wij zijn blij met alle feedback. Hiermee kunnen wij ons assortiment en onze klantenservice alleen maar verbeteren en optimaliseren om jou als klant beter van dienst te kunnen zijn.